TAJEMNÉ POZADÍ ANTIAMERIKANISMU

Autor: Petr Cibulka <Petr.Cibulka@PravyBlok.cz>, Téma: AKTUALITY, Vydáno dne: 19. 05. 2012



TAJEMNÉ POZADÍ ANTIAMERIKANISMU

28. července 2010 v 22:51 | frh

Dlouho mi vrtá hlavou, kde se po celá desetiletí bere ten antiamerikanismus, jenž do jednoho šiku spojuje evropské levicové intelektuály-salónní revolucionáře,arabské islamisty,řecké a italské anarchisty i barmské generály,evropské fašisty i nepálské maoisty, palestinské teroristy (diplomaticky nazývané i radikály) i ruské a srbské nacionalisty, jihoafrické rasisty a iránské ajatolláhy,korejské komunisty,antiglobalistické chuligány (tzv "aktivisty") i jihoamerické diktátory a narkobarony …
Nesvatá aliance
"Nesvatá aliance"
Jedno vysvětlení snad poskytne psychologie: Tak jako každý průměrný Čecháček nenávidí úspěšného a bohatého souseda, tak i každý zakomplexovaný budižkničemu (jemuž v našich podmínkách k seberealizaci zbývá jen hospoda a internet), nenávidí suverénní, silnou a bohatou Ameriku ... a jelikož přání bývá otcem myšlenky, už 100 let "předvídají" a halasně ohlašují úpadek a zánik "prohnilého
kapitalistického/imperialistického molocha" všemožní fanatici a vizionáři světlých zítřků - rudých, hnědých či zelených.


Historické setkání představitelů spřátelených hnutí - Adolf HITLER a jeruzalémský muftí Amin al-Hussejní - nejvyšší představitel palestinských muslimů a osobní přítel Adolfa Eichmanna (organizátora transportů smrti) Huseiní byl, jako jeruzalémský muftí a vůdce Palestinců, zodpovědný za organizaci protižidovských pogromů v letech 1920–1936, jež si vyžádaly stovky mrtvých. Pokud by se dějiny vyvíkjely jinak, nepochybně by vyřešil po nacistickém vzoru
Ale zatímco tito věrozvěstové (včetně Marxe a Lenina), končí v propadlišti dějin, USA jsou nadále supervelmocí ("světovým četníkem", díky bohu) zatímco rozličné národněsocialistické, bolševické a reálněsocialistické experimenty bankrotují... a to jejich pohrobky štve ještě vrchovatější měrou! Takže důvodu k nenávisti mají stále dost ... a je pevným poutem spojujícím antiamerikanisty všech zemí, pro něž Amerika symbolizuje nenáviděnou demokracii, svobodu a humanismus, jež dali USA do vínku jejich zakladatelé - Otcové poutníci (Pilgrim Fathers), puritáni, svobodní zednáři a rosekruciáni (na rozdíl od některých jiných států u jejichž zrodu stáli sadističtí krutovládci, samozvaní generálové, někdejší banditi, teroristi a profesionální revolucionáři), antiamerikanismus je pro ně jen synonymem opovrhování lidskými právy,demokrací a občanskou společností!
Pokud by se podobný vztah "veřejnosti" projevoval vůči imperialismu jako takovému, bral bych to jako samozřejmý fakt s jasnou souvislostí. Jenže, když vraždí ruské jednotky na okupovaných územích lidi po tisících (a nikoli jednorázově,nýbrž např. na Kavkaze po celé generace, a dnes takřka v přímém přenosu), nikdo z těchto pseudohumanistů a "bojovníků za lidská práva" se ani neozve, dokonce ani islamisté,kteří proti USA vyhlašují džihád pomalu každý měsíc,
se nerozhoupají k jedinému atentátu, jakoby byli ještě stále naprogramováni centrálou KGB pouze jednosměrně, jako za starých časů (podrobnosti o výcviku a financování světových teroristických organizací sovětskou tajnou službou viz např. Operace KGB a studená válka / Mitrochinův archiv). Velice to připomíná situaci v srpnu 68 či během ruské okupace Afghanistánu,kdy většina z těchto "bojovníků proti imperialismu",ani nepípla, přestože byli schopni zmobilizovat masové nepokoje, porazil-li americký jeep někde cyklistu.
Ostatně kolik těchto "aktivistů" protestovalo tehdy proti návštěvám soudruhů Pol Pota, Kim Ir-sena, Mao Ce-tunga, Mengistu Haileho Mariama (zvaného "etiopský Stalin", nositele československého Řádu Bílého lva - jako teroristi Arafat a Kadáfí) a dalších vrahounů, kteří nechali povraždit miliony svých neuvědomělých spoluobčanů; proti masovému vraždění Tibeanů atd. Např. marxisticko-rasistického diktátora Mugabeho ještě dnes západní levičáci obhajují: Vůdce Africké mládeže v Norsku Sam Chimaobi Ahamba v rozhovoru pro norské maoistické noviny Klassekampen (Třídní boj) prohlašuje, že Robert Mugabe je bojovník za svobodu a že to, jak o něm informují západní média pramení ze západního (myšleno bílého rasistického).
Totéž se týká i islamistů, těchto horlivých bojovníků za čistotu víry a islámské kultury. Není snad absurdní, že muslimové po celém světě se dokážou srotit do jednoho šiku a útočí na americké či evropské cíle a pořádají masové demonstrace kvůli kreslené karikatuře v novinách, ALE nehnou ani prstem, když Rusové v Čečensku, Ingušsku a Dagestánu zavraždí desetitisíce muslimů, vypalují mešity a islámské školy, znásilňují muslimské ženy a dívky, zabíjejí jejich imámy a hanobí muslimské hřbitovy, zavraždí postupně 2 čečenské (zvolené) presidenty?? To je zajímavý paradox CO? Lze to považovat jen za náhodnou shodu okolností?

Zatímco během vietnamské války zachvátily celý svět masové protesty a americká armáda se nakonec musela stáhnout pod tlakem veřejného mínění, když Rusové prováděli genocidu muslimů na Kavkaze anebo okupovali muslimský Afghánistán žádní islámští teroristé nepodnikli jediný atentát na ruské cíle, a nikde žádné protiruské demonstrace … ticho po pěšině! Jako by tyto skutečnosti potvrzovaly, že minimálně 1/2 všech protiamerických demonstrací po celém světě probíhala v režii KGB nebo s ní spřízněných (či řízených) organizací.

Totéž v případě srbského teroru vůči muslimskému obyvatelstvu v Bosně a Kosovu (kde samozřejmě Rusko stálo na straně Srbska proti zbytku Evropy, tak jako tradičně stojí po boku kdejaké diktatury - Venezuely, Iránu, Číny či Koreje). Tak to běží už celá desetiletí. Je to náhoda? Shoda okolnosti? či perfektně fungující sí agentů/provokatérů KGB (a jejích nástupnických organizací)?

Ostatně, díky "brdskému radaru" zde máme i naši tuzemskou a poměrně nedávnou zkušenost se "spontánním" protiamerickým hnutím, ukázkový příklad, jak vzniká "veřejné mínění" a "občanské hnutí". I v tomto případě se z většiny anket a "diskusí" na internetu zdá, že většina občanů je proti radaru a proti USA (na straně Ruska, Srbska, Koreje, Palestinců a Kuby). Je to však hlavně díky tomu, že antiamerikanisté a staří bolševici jsou vždy aktivnější a organizovanější než pravicová -demokratická část občanů, kteří spíše pracují a starají se o svou rodinu ... na rozdíl od těchto důchodců a asociálních "revolucionářů", kteří jsou jednak disciplinovaní a dobře organizovaní a jednak mají čas se účastnit podobných akcí, resp. vysedávat místo produktivní práce u počítače!
Takže do ulic vyráží pod protiamerickými hesly rádoby bojovníci za svobodu, z nichž většina až do listopadu 89. budovala socialismus, resp.víceméně lezla komunistům do p-dele, proti okupační armádě s atomovkami ani nešpitla
... a najednou "kolaboranti všech zemí spojte se" proti "americkému imperialismu", co?
Každý, kdo byl totiž za totality plnoletý - a držel tehdy hubu (resp. měl legitimaci KSČ, SSM, SČSP a všemožných kolaborantských organizací NF), může dnes akorát DRŽET HUBU!
Jedinou otázkou v případě našich "bojovníků proti radaru" je, zda jejich pohnutkou je pokrytectví anebo kšeft?
Nevím proč by měla vadit nějaká bouda s radarem lidem, kterým předtím nevadila ani celá okupační armáda s atomovkami.
Kdyby byli tehdy tak aktivní, určitě bych si toho všimnul, ale pokud vím, tak na Borech, na Pankráci a na Ruzyni bylo tehdy 99% zlodějů a štětek, ne bojovníků za svobodu a vlast, jak se nyní většina "antiradaristů" profiluje.
Z jejich argumentů porovnávajících někdejší okupaci Československa stotisícovou armádou plundrující naši přírodu a města s posádkou 10 Američanů obsluhujících radar, mi bylo poněkud na zvracení. Navštívil jsem řadu zemí, kde mají USA základny - absolutně jsem si toho nevšimnul, když nás okupovali Rusáci, nedalo se toho nevšimnout. Takže srovnávat ruskou okupaci s pronájmem brdské parcely na radar je demagogie či cynický podvod, každopádně svinstvo, a už z hlouposti anebo za honorář. Normálně to pochopit nelze, kádrový i osobní profil čelných "antiradaristů" mluví za vše!
Celá naše antiamerická kampaň byla jen kombinací pokrytectví, korupce a hlouposti. Člověk,který byl za totality plnoletý a nepostavil se proti okupaci, NEMÁ PRÁVO VYSKAKOVAT proti radaru! Díky radaru se ovšem ruští imperialisté konečně otevřeně projevili (tedy v očích každého soudně uvažujícího člověka) ... náš radar je totiž irituje jako kdysi hraniční pevnosti provokovaly Hitlera anebo jako mříž v okně či poplašný systém rozčiluje pouze potencionálního zloděje a nikoli poctivé a slušné sousedy!
Ostatně jejich výhružky o zaměření raket na Prahu jsou absurdní, jelikož ruské
/ sovětské rakety na nás i tak nemířily jen v době, kdy je měli umístěné přímo na našem území. Ale plány na bombardování Londýna a Paříže mají Rusáci už 60 let, a se tedy neohání "brdským radarem" - Finům,Italům ani Portugalcům také radar u nás nevadí, jelikož na nás neplánují útok!!! Opakuji, jen potenciálnímu útočníkovi může vadit obranný systém,natož nějaký radar.
ps. BIS: Ruské tajné služby vedly v Česku kampaň proti radaru


Jen na závěr bych se ještě rád zmínil (jelikož mám i jiné věci na práci než se realizovat na blogu) o zcela aktuálním námětu antiamerikanistických kampaní, jejichž představitelé, odsuzující ve jménu humanity a spravedlnosti nejprve "protiprávní" okupaci Iráku a svržení diktátora Husajna - Řezníka z Bagdádu … a totiž o nutnosti co nejdříve stáhnout jednotky USA a NATO z Afghánistánu. V souzvuku s těmito pseudohumanisty jsou - kromě komunistů (kteří jsou vždy proti všemu), Palestinců, sociálních demokratů a spol. - i někteří evropští populističtí politici, apelující na naivně pacifistické cítění prostého člověka. Zhruba ve stylu: "proč by měli naši chlapci umírat za nějaké trhany?!" nebo "co nám je do nějakého Afghánistánu, který neumíme ani najít na mapě!" - tedy zhruba v intencích pan Chamberlaina a Mnichovské smlouvy… tehdy je také národy oslavovaly jako mírotvůrce, aby je za pár měsíců proklely, a to byla globalizace a zbraně hromadného ničení neznámým pojmem.
Pokud si tedy někdo myslí, že by měli Američané (především) i NATO (které prý oni do svého "dobrodružství zatáhli") co nejdříve armádu stáhnout , resp. že je to jen "Obamova válka", A SI LASKAVĚ PROSTUDUJE MAPKU, KTEROU NAJDE V PŘÍLOZE




ANEBO NA ADRESE http://www.facebook.com/media/set/?set=a.141763129197109.19975.100000902690635&type=1#!/media/set/?set=a.141763129197109.19975.100000902690635&type=1 !
LEGENDA k mapě:

FIALOVĚ jsou vyznačeny země, kde jsou u moci islamistické diktátorské režimy, resp. je víceméně ovládají islámští teroristé;

ORANŽOVÁ BARVA označuje nedemokratické státy, velice náchylné islamistickým idejím, kde mají islamisté silné pozice a podporu v mocenských strukturách, takže představují pravděpodobnou první a velmi rychlou kořist islamistů v případě oslabení pozic NATO, EU a USA na Středním východě!

ZELENĚ jsou vyznačeny oblasti, které jsou buï vystaveny masivním útokům islamistů, resp. tam islamisté ovládají část území a připravují se k převzetí moci;

ZELENO-ČERVENÉ ORÁMOVÁNÍ označuje autokratické diktatury bývalých komunistických pohlavárů, kde vládnoucí ideologií je směs marxismu, feudalismu a islámu;

ČERVENÁ / resp. ČERVENÉ ORÁMOVÁNÍ označuje území pod komunistickou/maoistickou vládou;

TMAVOMODŘE jsou vyznačena území pod nadvládou obtížně definovatelných "orientálně-maoistických" despotických režimů.



Při troše zdravého úsudku si každý asi uvědomí skutečnost globalizovaného světa a vzájemných souvislostí, že Evropa 21. století již není izolovaným či izolovatelným světem jako před 100 lety.
Že již dávno je pryč doba "sanitárních koridorů" a izolacionismu.
Že naše závislost na energetických zdrojích a naše přímá i nepřímá ohrozitelnost ze strany vzdáleného nepřítele nebo přírodní katastrofy zaviněné tamním konfliktem zcela relativizuje definici toho "CO SE NÁS TÝKÁ A NETÝKÁ"!
Pokud zcela pomineme alternativu přímého útoku zbraněmi hromadného ničení ze strany takovéhoto "vzdáleného" nepřítele, stačí k narušení či zničení života v Evropě i tisíce kilometrů vzdálená chemická či jaderná katastrofa k níž dojde v nestabilním regionu, nemluvě o zcela pravděpodobné možnosti narušení pro Evropu životně důležitých energetických a zásobovacích tepen. Podívejte se na zmíněnou mapu … a uvidíte,
- ŽE EVROPA JE FAKTICKY OD GIBRALTARU po KAVKAZ TAKŘKA OBKLOPENA ŘETĚZEM NESTABILNÍCH, RIZIKOVÝCH ČI DOKONCE PŘÍMO NEBEZPEČNÝCH ZEMÍ;
- ŽE PRÁVĚ V OBLASTI STŘEDNÍHO VÝCHODU, KAVKAZU, STŘEDNÍ ASIE A AFRICKÉHO ROHU SE NACHÁZÍ DRTIVÁ VĚTŠINA NAŠICH ENERGETICKÝCH ZDROJŮ (plynu a ropy), RESP. TUDY PROCHÁZÍ HLAVNÍ ZÁSOBOVACÍ A DOPRAVNÍ TEPNY JEJICHŽ FUNKČNOST JE PRO EVROPU ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÁ (určitě více než pro USA, které mají - na rozdíl od nás - i vlastní , resp. dosažitelné zdroje v jiných regionech: Aljaška, Mexický záliv, J. Amerika, Severní moře).
A to jsme při znázornění rizikových regionů ještě opomenuli problematický balkánský region (jmenovitě Bosnu, Kosovo a Makedonii), tzv. Podněsterskou republiku a především pak "potěmkinovskou vesnici demokracie",
kterou je TURECKO, jež díky neustálému nárůstu fundamentalismu, mocenským ambicím armády a tradiční mentalitě může kdykoliv dát vale evropským hodnotám a přirazit dveře na Bosporu demokracii před nosem! (Vezmeme-li v potaz takřka všeobecné popírání genocidy Arménů, množící se teroristické útoky, nárůst antisemitismu a sektářského násilí, úzké vazby mezi generalitou a fašistickým podzemím - Šedými vlky atd. - jakož i přetrvávající protikurdské represe a de facto válečný stav ve Východní Anatolii, který může kdykoliv přerůst v občanskou válku, je skutečně otázkou, jakou barvou Turecko označit!?)

Každý, kdo chce prosazovat "pseudopacifistické" řešení mezinárodní situace a tvrdí, že je třeba co nejrychleji stáhnout alianční jednotky z Iráku i Afghánistánu a ponechat je svému osudu, je v lepším případě naivní hlupák, v tom horším cynický darebák nebo blázen.
Každému soudně uvažujícímu člověku je nad slunce jasné, že odchodem aliančních sil se rozpoutá v oblasti peklo, které pohltí i Evropu. S odchodem posledních jednotek nastane dominový efekt, kdy během několika týdnů ovládne Talibán a islamističtí žoldnéři nejen znovu Afghánistán, ale i Pakistán, kde mají již dnes silné pozice a mnoho skrytých sympatizantů i v řadách armády a policie, nemluvě o tom, že de facto už dávno ovládají Vaziristán a další kmenová území v pakistánsko-afghánském pohraničí. Z toho vyplývá, že je jen otázkou týdnů, než získají přístup i k jaderným zbraním, přičemž skutečnost, že se s nukleárním arzenálem budou disponovat lidé typu Usámy bin Ládina (nucení se dosud uspokojovat jen s "drobnými" sebevražednými atentáty) a že Pákistán vedl již několikrát konvenční válku se soudní Indií, disponující též atomovými zbraněmi, dává tušit možnou nejbližší budoucnost regionu! Pokud si někdo myslí, že lidské zrůdy, které neváhají vraždit ženy a děti, vyhazovat do vzduchu i školy a modlitebny se spoluvěřícími, se zastaví před použitím mnohem efektivnějších nástrojů v podobě atomových bomb, pak mám pochyby o jeho zdravém rozumu.
Již jen další zákonitou fází tohoto "domina" by bylo ovládnutí Saudské Arábie, která má - kromě toho, že odtud pochází řada představitelů Al-Kajdy -
díky konzervativním náboženským tradicím (wahábismu) a autoritářskému režimu všechny předpoklady stát se teokratickým imámátem podle představy Tálibánu. Pokud si uvědomíme, že již nyní mají islamisté silné pozice v Jemenu, který se snaží ovládnout, a de facto se již zmocnili Somálska, odkud muslimští piráti ohrožují námořní trasy od Arabského moře po Seychely, je ve výše uvedeném případě jen krůček k tomu, aby spojenými silami naprosto ovládli veškeré hlavní dopravní tepny
Asie do Evropy a ochromili dopravu v Rudém moři a tedy i přes Suez.
Dalším aspektem předpokládaného vývoje by bylo pochopitelně posílení pozic islamistických hnutí na celém Kavkaze a v post-sovětských republikách Střední Asie, jakož i ve Východním Turkestánu, jenž je pod správou Číny, kde mají již nyní silné pozice a kde dochází již několik let k otevřeným násilným střetům, které by "vývoz džihádu" z talibánského Afghánistánu výrazně posílil ideologicky i materiálně (výcvikem bojovníků a zbraněmi).
Myslím, že jako podnět k samostatnému uvažování a analýze faktů tohle každému inteligentnímu člověku stačí … resp. si další informace už poskládá sám, jde-li mu o pravdu, pokud ne, pak mu nenaliji do hlavy více rozumu ani 500-stranovým elaborátem …..
Kdokoliv může oponovat mým tvrzením, hypotézám a názorům, jsem však velmi zvědav na alternativní vysvětlení či argumenty!
Nestačí totiž říci, co by se nemělo dělat, ale navrhnout i REÁLNÉ ŘEŠENÍ, levičáci obvykle navrhují jen populistické, líbivé "rádobyřešení" , které nebere v úvahu realitu …. "mělo by se…." ("kdo" a "jak" obvykle chybí!)
Někdo by snad po přečtení těchto řádků mohl nabýt mylného dojmu, že autor je bezmezným a nekritickým obdivovatelem USA a všeho amerického ... to není pravda. Nevidím Ameriku a naši euro-atlantickou civilizaci nějak idealizovanou (a osobně raději cestuji po Východní Asii než po Americe), avšak zároveň vycházím ze základní premisy - a to, že jednoduše ŽIJEME v DUÁLNÉM / BIPOLÁRNÍM SVĚTĚ, V NĚMŽ SI KAŽDÝ MUSÍ PROSTĚ VYBRAT NA KTERÉ STRANĚ STOJÍ !! Buï na straně humanismu, lidské důstojnosti a demokracie - by nedokonalé a občas zneužitelné - anebo zda je jeho světem svět teroru, autokracie, nenávisti a fanatismu.
V této zásadní věci neexistuje neutralita, buï patřím sem anebo tam - zde není třetí volby, tak jako není něco mezi plus a minus, mezi dobrem a zlem, mezi životem a smrtí. Kdo se pokouší stavět do bohorovné pozice jakéhosi nezaujatého či nezainteresovaného pozorovatele, odmítaje zaujmout osobní postoj ke světu, resp. vyčleňuje se z této duality (ve smyslu "všechno to je svinstvo", "mě politika nezajímá" , "mě se to netýká"), je buï hlupák nebo pokrytec.
===========================================================================
Ps.
chce-li někdo případně oponovat, že i v Rusku dochází občas k teroristickým akcím a atentátům, pak ho musím upozornit na malý rozdíl, a totiž, že všechny takové akce ze strany Čečenců a Dagestánců jsou aktem pouhé odvety, zoufalou akcí odpovídající na teror ruské armády v Čečensku (přinejmenším v době zahájení 1. kavkazské války podporovaný většinou Rusů), jejímž posláním není export džihádu, šíření islámu anebo snaha o destrukci cizího státu. Z toho důvodu také ke všem takovým akcím jednak došlo až po genocidě čečenského národa a nastolení okupační správy, jednak drtivou většinu těchto atentátníků představují právě "černé vdovy", tj. vdovy a sestry Čečenců zavražděných ruskými žoldáky a padlých čečenských bojovníků, resp. ženy znásilněné ruskými vojáky. Tato skutečnost je zřejmá už z toho, že k těmto akcím nedocházelo před vpádem ruské armády do Čečenska!!

Doporučuji též portál http://www.atllanka.net/



ZAJÍMAVÉ LINKY:
Černé vdovy neboli šahídky: atentátnice vykonávají krevní mstu
Multikulturalismus a marxismus
http://www.novinky.cz/zahranicni/amerika/266606-bin-ladin-planoval-sestreleni-letadla-s-obamou-odhalily-dokumenty-al-kaidy.html
Na japonský tanker zaútočili teroristé z Al-Káidy
Ruská tajná služba získala větší pravomoci, opozice se bojí
Biden: USA nejsou v Afghánistánu kvůli vytvoření demokracie amerického typu
Radar ve Smolensku byl zřejmě rozbitý, zjistili Rusové

VELICE ZAJÍMAVÉ SOUVISLOST POTVRZUJE NÍŽE ZVEDENÝ LINK:
http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/265114-assange-se-v-domacim-vezeni-nenudi-vysilal-talk-show-s-sefem-hizballahu.html
===========================================================================
Níže připojuji galerii inspirativních fotografií! Z ní vidíte, že staré kamarádství holt nerezaví

mugabe-lukashenko-chavez_as.jpg
"Parta starých kamarádů" - diktátoři Mugabe, Lukašeno a Chávez

kaddafi_aarafat_asad001.jpg
"Tři kamarádi" - někdejší teroristi v žoldu KGB
(Asád, Kadáfí a Jásir Arafat )

imageshugo-chavez-fidel-castro-small3.jpg
Fidel Castro a Hugo Chávez

putin_arafat001.gif


Terorista Jásir Arafat a soudruh Putin kdysi pracovali pro stejnou "firmu"


ahmadinejad_asad001.jpg
Asád a Ahmadinejad
ahmadinejad_asad002.jpg
Asád, Ahmadinejad a představitel teroristické organizace Hizballáh
Ahmadinejad_Hamas_leaders.jpg
Ahmadinejad s vůdci teroristické organizace Hamás

chavez_Ahmadinejad.jpg
Hugo Chávez a Ahmadinejad

Ahmadinejad-Mugabe2.jpg
Mugabe a Ahmadinejad

Fidel_Castro_mugabe.jpg
Mugabe a Fidel Castro

chaves_mugabe002.jpg
Hugo Chávez a Mugabe
chavez_Ahmadinejad.jpg
Ahmadinejad a Hugo Chávez


chavez_lukashenko.jpg
Chávez a Lukašenko
castro_chavez200608.gif
Chávez a Castro
http://www.panovnici.cz/hugo-chavez


kaddafi_a_putin003.jpg
soudruh Putin a patron všech teroristů, diktátor Muammar Kadáfí
kaddafi_a_putin001

kaddafi_a_tito001.jpg
Kadáfí na návštěvě u maršála Tita

Kim_Jong-Il_putin001.jpg
soudruzi Kim Čhon-il a Putin
putin_kim.jpg
soudruzi Kim Čhon-il a Putin
(láska až za hrob)


lukashenko_kaddafi001.jpg
Lukašeno a Muammar Kadafi


Lukashenko-Chavez-2-ap.jpg
Lukašeno s Chávezem


mugabe_castro001.jpg
Mugabe a Fidel Castro

putin-ahmadinejad002.jpg
Ahmadinejad s Putinem


putin_castro002.jpg
Soudruzi Putin a bratři Castrové





Putin_LukashenkoLightingCandles.jpg
Soudruzi Putin a Lukašenko zapalují svíčky v kostele ....
http://www.panovnici.cz/vladimir-putin
http://tema.novinky.cz/alexandr-lukasenko

lukashenko3022.jpg

4 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 zofinkap zofinkap | 18. listopadu 2010 v 16:03 | Reagovat

Skutečně děsivé, hlavně ty fotky. Já osobně antiamerikanismus moc nechápu. K politickému systému a zahraniční politice USA je jistě možné mít výhrady, ale všichni naivní kritici by si měli uvědomit, že lepší a lépe fungující systém ještě nikdo nevymyslel. Američany obdivuju už proto, že více než 200 let vystačili s jednou ústavou a pár dodatky.

2 Zayda Zayda | 25. listopadu 2010 v 20:38 | Reagovat

Tak toto! Toto je ta největší snůžka lží co jsem snad na internetu kdy viděl. Takový sračky ach pane na nebesích ty to vidíš, že jsou i jedinci velmi chabého rozumu!

3 F.H. Richard F.H. Richard | 25. listopadu 2010 v 21:09 | Reagovat

[2]:...." jedinci velmi chabého rozumu" se zmohou pouze na vulgární nadávky anebo výkřiky jako Zayda, co jim zbývá tam kde chybí argumenty??

4 mike mike | 5. března 2011 v 2:39 | Reagovat

Celkově dost vytržené z kontextu a jednostranné! kdybych měl použít autorův slovník, tak tyto stránky jsou na objednávku CIA :-)
Autor jaksi opomijí tuto organizaci, která zbrojila a cvičila Talibany v 80. letech v Afgánistánu, UCK od konce 80.let v Kosovu, neoUstašovce v Chorvatsku, Alahovi Vojska v Bosně apod.
Každá mince má dvě strany a pro Amíky už desetiletí platí, že: "nepřítel mého nepřítele je můj přítel", zrovna tak jako to platilo pro Sověty...

A co se ropy týče, tak slavná naleziště v USA už jsou téměř na dně..

5 Tarik Muhic Tarik Muhic | 8. května 2011 v 22:56 | Reagovat

Tato šílená a paranoidní slova mohla vzejít pouze z hlavy chorého nebo mocichtivého člověka.obvinuje zde KGB ze stejných šíleností jako castro CIA.jestli že říká že by se komunisté měli zakázat kvuli zneužití demokracie tak používá stejné protidemokratické argumenty jako fašisté.já sice odsuzuji islámský fanatismus,ale když vydím kdo je alternativa začínám s nim sympatizovat.já osobně jsem komunista tvrdé linie ale nejsem žádný demagog a jsem připraven o čemkoliv diskutovat.nezapomente že proti radaru se nevzbouřili jen militantní komunisté ale především demokratická umírněná levice a dokonce i mnozí z těch kteří svrhly ten váš nenávyděný komnismus.dále nezapomente že nenávist vuči židum mnohdy vyprovokovala agrese fašistyckého izraele.a především nezapomente kolik zvěrstev ve jménu té vaši falešné demokracie američané spáchali.zamysli se nad svým vulgarním vyjadřováním a zjevným nedostatkem vědomostí.je ostuda že tě musím já ve 14  o tomhle poučovat. at žije LENIN!

6 Figy10 Figy10 | E-mail | 11. prosince 2011 v 23:40 | Reagovat

Velice zajímavý článek.Nejlépe by bylo vše posoudit objektivně.Autor je jasný proamerikanista.Souhlasím,každá mince má dvě strany.Myšlenka autora je zajímavá a dalo by se s ní souhlasit.Islamisté jsou vskutku zaujatí jen proti USA.Důkaz?Proč nejsou dosud terotistické útoky na ČR,nebo Polsko,tak dychtivé spojence USA?Proč nevyhlásí džihád Rusku,za to o čem autor píše?Jasné důkazy jeho argumentů.Polemizoval bych jen s tou jeho mapkou.Ač u Saudské Arábie velký otazník.Mají tam sice základny USA,jenže opravdu ten jejich Wahabismus je silně radikální,dále ty základyn tam mohou mít jen ze strachu před USA nebo aby šéjk Abdulláh maskoval podporu teroristů?Zdroje by v zemi byly.Navíc se předpokládalo že i v tomto regionu se vyskytují členové Al-kajdy.K těm fotkám:Nezdají semi některé věrohodné.Například líbání Kim-čong-Illa s Putinem.Spíše to vypadá jako obrázek,nějaká fotomontáž.Dále bych nenazýval Putina soudruhem.Není oficiální představitel komunismu.Má jen svoji ideologii založenou na jeho moci,pod maskou demokracie.Jedná se o speciální ideologii Ruského typu.Autor mluví hodně o pokrytectví a vulgárně napadá lidi smýšlející jinak než proamericky.Proč?Voda na mlýn těm kteří tvrdí,že jeto článek z dílny CIA.Napadá rovněž lidi nechtějíc se účastnit zařazení do jednoho z táborů,do politiky.Nazývá je hlupáky.Proč?Není svobodná vůle člověka žít podle svého,pakliže neporušuje zákony?Navíc i zákony mohou být proti logice,nebo v rozporu s náboženstvím.Mladému komunistovi bych nechtěl brát iluze,ale za prvé zřéjmě neví pod čím byl podepsán Lenin,včecko se to za Stalina ututlalo aby byl soudruh Lenin svatý.Dále říct pár desítek let po jeho smrti a žije je legrační.S autorem textu musím souhlasit ohledně Pákistánu,nebo států,kde jsou jaderné zbraně a mohli by se tam islamisté dostat k moci.Dále souhlasím s názorem,že ta zvířata by byla schpná pro svůj fanatismus zlikvidovat svět.To dá rozum.I řečem Íránu o smazání z mapy stát Izrael věřím doslova.Islámský fanatik by byl na ně tu atomovku schopen fouknout.Islamisté by klidně zničili celý svět,vždy jsou přesvědčení že budou v ráji tak jako tak,že to co dělají je dobré.Pro ně lepší žádný svět než hříšný zkažený svět.Taky se domnívám že Taliban má tu moc chopit se znova moci pokud jednotky USA odejdou.Zároveň musím dodat,že CIA i USA páchají svým imperialismem ve světě zlo.Jediné díky za Druhou světovou válku,ale tak jako v první přišli dá se říct z křížkem po funuse.Sověti zmasakrovali daleko více němců,což bylo podle mého názoru rozhodující,ale i tak díky USA,přispěly nemalým dílem v Evropě,ale hlavně v tichomoří proti Japoncům.Co se týká zdrojů,byly doby,kdy ropné bohatství USA,například Texasu bylo daleko větší.Nicméně firmy USA nejsou státní,a o byznys ve světě jde.Armáda USA například vyčistí režim v Iráku,následně tam získají zakázky né třeba státní firmy USA,ale soukromé,nejen z USA,ale ty přece platí daně a těžit z toho budou USA jako celek.Ikdyby ty firmy platily daně třeba v Iráku,polepší si jako takové a odrazí se to později i v ekonomice USA.Pokud USA stahují vojska z těchto zemí,není to z humánního hlediska nýbrž z ekonomického.Tyto války stojí hodně a dluh USA je obrovský,Obamova pozice podkopána,potřebuje si získat sympatie lidu.I jemu nejspíš nejde tolik o humanitu.Přece kritizoval Guantanámo a jaká je situace nyní?Propustil vězně?Proč neuzavřel tuhle základnu a nenavrátil pozemek Kubě?Co se týká toho Radaru.Rusy to mohlo zneklidnit ani né tak že by cítili,že jeto namířeno proti nim,ale brali to jako provokaci.Věděli,že Írán nedostřelí do Evropy,že je plný nenávisti proti Izraeli a Evropu neohrožuje,tím spíš nás.Rusové taky tuší že Evropa není proti nim a Evropa taky proti nim není,ač umístění radaru je jakoby proti nim,jen maskováno že jeto proti Íránu.Podle mne tu jde jen o takové v uvozovkách studené války.O to aby si velmoci něco dokazovaly a vytyčily si svá teritoria a trošku se občas pokočkovaly navzájem různýma provokacema.Neviděl bych to jako nějaké ostré pokračování Studené války.

7 Michal Drabik Michal Drabik | E-mail | 9. února 2012 v 21:33 | Reagovat

To je neuveritelne,samej bolsevickej zlocinec.

8 F.H. Richard F.H. Richard | 12. února 2012 v 19:52 | Reagovat

=> Tarik Muhic -- Text tohoto experta neminim rozebirat, vzhledem k tomu, ze nedokaze napsat jedinou vetu bez pravopisne hrubky, tezko lze predpokladat, ze ma ukoncene zakladni vzdelani a tak veci o nich pise jsou mimo jeho schopnost chapani.
K obecne rozsirene demagogicke fame, ze USA vsude po svete intervenuji jen kvuli tomu, aby se zmocnili nafty, bych rad upozornil - pro ty kdoz o argumenty stoji - ze 1) USA jsou na rozdil od nas sobestacne v oblasti plynu; 2) v takovem pripade by obsadili Mexiko a Venezuelu, jez maji za rohem; 3) by nevraceli Paname Pruplavove pasmo a nevzdali se Filipin atd .....

9 ajdul ajdul | E-mail | 13. března 2012 v 16:29 | Reagovat

[2]: Bohužel, je to pravda naprosto celý. jen to podání připomíná komunistickou demagogii, ale jen připomíná. Pravda nevypadá vždy růžově....

10 Karlos Karlos | 17. března 2012 v 18:24 | Reagovat

To je zas článek. Autor zjevně vůbec neví, jak to funguje uvnitř US. Samozřejmě s mnohým se dá souhlasit, ale ten "proamerikanismus" je hodně přehnanej. Nechci tady psát, co tam je špatně, jen vzkaz pro autora: nejdřív si něco přečti a zjisti, pak piš! www.infowars.com  atd.
Apropos, můj kamarád emigroval do států za svobodou (byl tady hodně známý sportovec...) a po několika letech zjistil, že se ocitnul v naprosto nesvobodné zemi, plné vygumovaných jedinců, kteří neumí nic. Nyní vážně pomýšlí o návratu, protože ten bordel, co je tu se mu zdá přijatelnější, než ten bordel v US.
Jinak Rusko je opravdu "říše zla" zrovna tak, jako USA a velké země trpící megalománií. Např. soudruzi v RVHP(EU).To co předvádí, neuměli ani bolševíci v reálném socialismu...!!!

11 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 18. března 2012 v 16:10 | Reagovat

[10]: Váš postřeh jde poněkud mimo, článek neměl být analyzou toho "jak to funguje uvnitř US" (což Vy - jak přiznáváte - znáte také jen z druhé ruky ... a možná od nějakého ztroskotance), ani oslavou Ameriky. Jen upozorněním na určité souvislosti, které řadě lidí unikají (vědomě či neúmyslně). Nejsem žádný bezmezný ctitel USA (srdce mne táhne spíše na druhou stranu - do Asie), ale uvědomuji si, že kromě toho, že Američani osvobodili můj rodný kraj, ji musí být celá Evropa zavázaná za to, že nás opakovaně vytahují ze všech sraček, které si tu sami zavaříme = v r. 1917-18 a 1942-45, kdy přišli Evropě na pomoc (včetně futrování vojenského materálu Rudé armádě), pak v době Studené války (kdy se postavili do cesty Stalinovým plánům na obsazení Norska, Iranu a Rakouska - resp. celé Evropy); v r.1989 stáli v pozadí geopolitických změn. To jsou fakta, která můžete akorát překroutit. Jinak je zajímavé, že zatímco z Ruska např. utekly po rozpadu SSSR cca 2 miliony obyvatel (Rusů), do oné "v naprosto nesvobodné země, plné vygumovaných jedinců, kteří neumí nic" SE HRNOU MILIONY LIDÍ Z CELÉHO SVĚTA už 200 let!!?? Vaše nenávist by Vás neměla zaslepovat.

12 Karlos Karlos | 19. března 2012 v 21:11 | Reagovat

[11]:Určitě mě nezaslepuje nenávist, jen mě irituje, že se předkládá něco, co není úplně pravda, za dogma.
Tento problém (celosvětový) se týká duchovníh hodnot, který západní svět stratil...když jsme u těch dat, co takový rok 1938? A ten rok 89,to byl rok kdy nám tady amíci nastolili "demokracii?" Dnes každej ví, že to byl puč STB, KGB (CIA??)a ne žádná revoluce!
Toto téma je tak rozsáhlé, že pokud bychom chtěli vše komplexně obsáhnout, je to na několik knih...
Apropos, ten kamarád rozhodně není nějakej ztroskotanec, je jen nekonvenční člověk, který chtěl znát historii a současnost v zemi , kde nyní žije. Po důkladném studiu a pozorování dospěl k názoru, že to je prostě žumpa, z který je mu na nic.
Ale jak jsem řekl, je to problém ztracení duchovních hodnot, především....

13 Karlos Karlos | 20. března 2012 v 9:06 | Reagovat

[11]:...ještě jednu velmi důležitou indicii, která poukazuje na opak toho, co je tu napsáno: http://www.infowars.com/obamas-latest-executive-order-martial-law-confiscation-of-private-property-and-forced-labor/
Ono to skutečně není tak, jak oficiální masáž uvádí, je mi líto, ale je to tak.

14 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 20. března 2012 v 10:48 | Reagovat

[12]: K tomu 89.roku bych jen poznemenal, že a již bylo pozadí 17.listopadu jakékoliv, není pochyb o tom, že šlo o vyústění geopolitické situace, jež se vyvíjela přinejmenším od Reaganova období a ne o nějaké izolované spiknutí ze dne na den. Není přeci ani možné brát čs. listopad nezávisle od dění v celém Východním bloku! Pokud někdo kecá o dohodě Havla s Gorbačovem, úmyslně zapomíná, že šlo o propojený proces probíhající souběžně od NDR po Albánii, tuto řetězovou reakci (probíhající v NDR, Polsku, ČSR, Rumunsku i Rusku) neodstartovali StB-áci v Praze ani na ústředí KGB v Moskvě, určitá klika ve vedení komoušů a StB/KGB/GRU/Stasi se mohla pokusit tento proces využít, resp. zmanipulovat, ALE určitě nestála za jeho spuštěním, takovou moc zase neměli. A HLAVNĚ: Pokud by Amíci nevytvořili ve 45. Atlantický val (nepostavili se Stalinovým plánům) a bolševici se rozahovali od Norska po Sicílii a Normandii, mohli jsme si nechat jen zdát i o Helsinské konferenci, o Chartě i o "sametové revoluci". Všechny politické změny v Evropě byly umožněny jen existencí silných Spojených států, protože ani Západní Evropa (s pátou kolonou Italské a Francouzské KS a levičáckých intelektuálů) nebyla pro SSSR žádným protivníkem. O plánech na postup Rudé armády dále na Západ ostatně svědčí i výcvik jednotek Specnaz a budování jejich operační / agenturní sítě v celé Evropě, jakož i útočné strategické plány armád VS připravené do detailu i pro čs.armádu (můj otec na nich pracoval na 4.odd. KVS), to jsou dnes již obecně známá fakta... i když konspirátorům vyhovují spíše mystifikace o tom, jak se kdesi uprostřed noci sešlo 5 agentů KGB a StB na sovětském velvyslanectví a upekli puč. (Pokud se tito darebáci opravdu pokoušeli o puč, potom určitě ne za účelem nastolení demokracie, V.Havla a rozbití Varšavské smlouvy, čímž by je nakonec takový puč převálcoval... možná pomohli vypustit z lahve džina, který jim pak vykroutil krk)!

15 Karlos Karlos | 20. března 2012 v 11:46 | Reagovat

[14]:Ještě jednou budu reagovat.Týká se to r. 89, kde do pozadí tehdejšího dění myslím viděl velice dobře např.pan Cibulka. Neříkám, že má ve všem pravdu(jen intuice), ale mnoho věcí bych řekl je na 100%. Přečtěte si co píše o "sametové revoluci". Možná Cibulku označíte za blázna, ale je to určitě k zamyšlení....
http://www.cibulka.net/petr/view.php?cisloclanku=2004042302

16 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 20. března 2012 v 11:57 | Reagovat

[15]: Toto doporučení je zbytečné - oproti Vám znám Petra osobně přes 30 let (seděli jsme spolu kdysi ve věznici Bory). Bohudík nejsem vesměs odkázán na "zaručené informace" z druhé ruky pokud si chci udělat obrázek o fungování světa...

17 Atllanka Atllanka | E-mail | Web | 21. března 2012 v 9:53 | Reagovat

Nádherné fotečky, velmi pěkný článek - přidám svou trošku do mlýna:
http://www.atllanka.net/index.php?text=337-antiamerikanismus-je-nemoc-srdce
Zdravím, všechny slušný lidi! ;)

18 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 21. března 2012 v 13:15 | Reagovat

[10]: Milý  Karlosi --  K Vaší stupidní poznámce o USA jako "naprosto nesvobodné zemi, plné vygumovaných jedinců, kteří neumí nic" -- bych ještě poznamenal, že pochopitelně ji nejen nemohu akceptovat z objektivního hlediska, ALE navíc ji musím považovat i za sprostou urážku všech mých příbuzných žijících v USA (desítek lidí působících celá desetiletí od podnikání, výzkumu a špičkového sportu přes university po Pentagon), z nichž žádného nepovažuji za "vygumovaného jedince" a z nichž žádný neuvažuje o návratu do zapšklého, postbolševického a zkorumpovaného Česka jako váš kamarád!

19 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 22. března 2012 v 9:55 | Reagovat

[4]: Pro mikho == USA prudce zvyšují těžbu ropy, za pár let mohou předčit Saúdskou Arábii!
Spojené státy v poslední době zažívají prudký růst těžby ropy. Mohou za to nové technologie, které surovinu umožňují získávat z dříve málo myslitelných míst.
Ještě před dvěma lety Spojené státy dovážely dvě třetiny své spotřeby ropy. V současnosti je to ale méně než polovina. V roce 2017 by pak podle investiční banky Goldman Sachs měly USA těžit nejvíce ropy na světě.
Údaje je možné si ověřit i na stránkách internetu:
http://www.usgs.gov/newsroom/article.asp?ID=1911
http://www.novinky.cz/zahranicni/259538-usa-se-zbavi-zavislosti-na-rope-evropa-ne-predvidaji-analyzy.html?ref=boxF

Asi se Vám fakta nehodí do krámu, když vám to bortí Vaše hlavní argument (zaklínadlo), že USA všude intervenují, aby se tam zmocnili nafty (která není ani v Afghanistánu, ani v Somálsku, ani v Srbsku, ALE zato ve Venezuele a Mexiku, které Američani kupodivu neobsadili!? přestože je mají pod nosem!)

20 Karlos Karlos | 22. března 2012 v 14:30 | Reagovat

[18]:Ještě jednou a fakt naposled budu reagovat. Ti vygumovaní jsou ve vládě, která nechává zbrojaře, bankéře, majitele koncernů atd. aby si s nimi dělali co chtěli a to je fakt, který se děje téměř všude, holt "prachy vládnou světem". Pryč jsou doby, kdy byla morálka na úrovni a ctily se duchovní hodnoty.
Obyčejný amík je oproti nám stejně daleko na "nižší" úrovni, protože to je to, co autority potřebují (u nás zrovna tak)- otroky, kteří nic neví a o nic se nestarají...Jen Tv, stupidní seriály i hudba, časopisy..zkrátka vymejvárna mozků!
Pamatuji, jak se kritizovalo školství před r. 89. Dneska je úroveň zdegradovaná o cca 1 stupeň dolů. Za První republiky ten, kdo vystudoval gymnázium by měl dnes min.Mgr.
Apropos, když jsem četl váš článek, tak těch stupidních poznámek je tam, jak v rudým právu.
Ještě k tomu kamarádovi. Ten byl na začátku 80tých let mistr ČSSR (raději nenapíši, který sportovní obor to byl), byl tudíž docela známý a tak měl estebáky za prdelí skoro pořád. Oženil se a dostal se ven přes Řecko. Chtěl do USA, kde si myslel, že je opravdová svoboda a demokracie (jak se moc mýlil!). Důvody, proč emigroval byly ale dva - STB a materialistické, finanční. Moc se mi na něm líbí, že toto říká upřímně a neopakuje jen, že se tady cítil nesvobodně.
My dva máme něco (i když málo) společného a to je odpor vůči komunistům (jak dnešních ve vládě, tak minulých), potom sympatie k Asii, já hlavně díky budhismu. Jenže u vás je problém, že ty komunisty přímo nenávidíte. Kdyby jste studoval východní filozofii, tak byste svět viděl daleko realističtěji. Odpouštět (i já s tím mám problémy, u nás na statku se děly ty věci, o kterých mnozí jen slyšeli) je největší umění. Takže zkuste si přečíst, jak říkáte něco z druhé ruky (doporučuji - P.Bruntona, R. Steinera, Tomáše atd atd) a uvidíte, že bude najednou svět vypadat trochu jinak, než píšete.
Informace čerpáte zřejmě jen od těch příbuzných, kteří se určitě "zařadili", jenže potom nemůžete očekávat objektivní názory, informace.
Mimochodem ten kamarád tam má velmi úspěšnou firmu (ostatně jako téměř všichni Češi v US - proč asi, jestli to není tím, že amíky převyšujou, a to vším!), ale ono se fakt nedá žít v nesvobodné zemi, kde se pomalu, ale jistě buduje "fašismus".
Jinak vše ukáže čas. Je mi ale líto, že budete hodně zklamán tím, co na vlastní oči uvidíte (třeba máte ale pravdu vy...).
Jinak až budete psát něco, zkuste právě podložené informace z té druhé ruky. Opět doporučuji: http://www.infowars.com/ vím, že je těžké přijmout pravdu, či jiný názor, ale zkuste to (osobně jsem měl s tím takový problém, hlavně se to týkalo naší pol. scény, že jsem měl i problémy s psychikou, bohužel..). Bůh s vámi.

21 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | Web | 22. března 2012 v 21:52 | Reagovat

[20]: Karlosi, díky za doporučení "přečíst si něco z druhé ruky: P.Bruntona, R.Steinera, Tomáše atd atd" -- tyto knihy mám 30 LET přečtené, v 80.letech jsem je i přepisoval a rozšiřoval v samizdatu.
//* Na naší diskuzi každopádně oceňuji víceméně slušnou formu (oproti běžným internetovým "diskuzím"). Můj zarytý antikomunismus vyvěrá nejen z toho, že mi KOMANČOVÉ zastřelili tetu při útěku z internačního tábora v Kazachstánu, nechali v 50.letech chcípnout strejdu jak psa, zničili budoucnost celého rodu (zbylého v Česku) zestátněním majetku, ale i proto, že jsem byl OD 15 LET POD KONTROLOU StB a až do revoluce jsem putoval služebnách StB a VKR, CPZ-kách, věznicích, absolvoval desítky zadržení a domovních prohlídek ... a nyní se mi bolševici šklebí do ksichtu - to není msta ani zatprklost, to je jen touha po spravedlnosti a obava o osud generace mých dětí, s níž opět manipulují stejní nepoučitelní darebáci a duševní mrzáci! Mějte se...

22 Eda Eda | 8. dubna 2012 v 10:30 | Reagovat

Celý článek je jen jednostranný pohled na věc.
Antiamerikanismus se objevil především poté,co kapitalistický nenažraný systém začal,prostřednictvím soukromé federální banky USA,pod vedením rodiny Rokeffelerových,ekonomicky a finančně zotročovat celý svět.Stačí se podívat na uměle vyvolané dluhy všech států světa.
Tato špatná bankovní politika uvrhla svět do otroctví a lidé,kteří to pochopili a prozřeli jsou zkrátka proti takovému zotročování.
Důvod všech světových válek byly finanční krize,které rozpoutávali ti,kteří ovládali finanční toky a tím byl FED.Americká vláda je FEDu podřízená,protože FED vládě půjčuje peníze.A půjčuje je spousty státům světa,pochopitelně za úroky.
Důvodem útoku na Irák nebyla jaderná bomba,ale ropa,obchody a získání vlivu nad blízkým východem.Dnes se již netají,že sionisté bežně rozpoutávají konflikty prostřednnictvím povstalců,tím že je financují.
Ti,co řídí celý svět(světoví bankéři,průmyslové a obchodní korporace,ropné korporace),tak jako u nás se prokázalo,že náš stát neřídí vláda,ale lobbisté a mafiáni(Janoušek),tak ti nemají žádný zájem na tom,aby svět prosperoval a fungoval,ale naopak,pod bankovním a průmyslovým diktátem chtějí dovést země k "poslušnosti".
Nejsem proti americkému lidu,ale proti těm psychopatům,ktří po tají vedou a řídí celý svět.Jsou na vyšším hierarchickém stupni,než vlády a ikdyž je jich jen hrstka,tak vlastní prostřednictvím bank,celou planetu a jejich majetky jsou galaktických rozměrů.Shrábli všechno bohatství planety jen pro sebe.

23 F.H. Richard F.H. Richard | Web | 8. dubna 2012 v 14:03 | Reagovat

[22]: Edův příspěvek představuje jen těžko komentovatelný refrém konspirační teorie. Jen malá poznámka na margo této dokola omílané teorie o "globálním spiknutí židovských bankéřů": JINÝMI SLOVY DEHONESTUJE ZBYTEK LIDSTVA A DEGRADUJE MILIARDY LIDÍ MIMO ONU TAJEMNOU SKRYTOU MOCENSKOU STRUKTURU NA STÁDO NESVÉPRÁVNÝCH IDIOTŮ, MASU DEBILŮ, S KTERÝMI SI ONI SPIKLENCI DĚLAJÍ SO SE JIM ZLÍBÍ!!!???

24 F.H. Richard F.H. Richard | Web | 8. dubna 2012 v 14:04 | Reagovat

DOPORUCUJI ALBUM „Historie komunismu a fasismu v obrazech“ na FB:
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.383584595014960.92110.100000902690635&type=1&aft=383635981676488&l=a47f9c228b
(Uvitam sdilení odkazu na Vasem FB-profilu / Webu!)

25 xy xy | 11. dubna 2012 v 11:13 | Reagovat

[24]:"JINÝMI SLOVY DEHONESTUJE ZBYTEK LIDSTVA A DEGRADUJE MILIARDY LIDÍ MIMO ONU TAJEMNOU SKRYTOU MOCENSKOU STRUKTURU NA STÁDO NESVÉPRÁVNÝCH IDIOTŮ, MASU DEBILŮ, S KTERÝMI SI ONI SPIKLENCI DĚLAJÍ SO SE JIM ZLÍBÍ!!!???" - tak s tím lze jen souhlasit, lépe bych dnešní chod společnosti nedokázal popsat.
Pokud jsou bankéři živé bytosti (a oni jsou), pak je pro ně přirozená rozpínavost a zabírání životního prostředí jiným atd.zcela normální vývoj,  dělají to všechny druhy v přírodě. Takže bod pro Edu.

26 F.H. Richard F.H. Richard | Web | 19. dubna 2012 v 19:13 | Reagovat

[6]: Už i Rusko má obavy ze stažení NATO z Afghanistánu (jež tak vehementně požadují připečení "pacifisté"):  http://www.novinky.cz/zahranicni/svet/265324-rusko-predcasne-stazeni-nato-z-afghanistanu-je-spatne-reseni.html?ref=boxE

27 Fero Richard HRABAL-KRONDAK Fero Richard HRABAL-KRONDAK | E-mail | Web | 9. května 2012 v 10:12 | Reagovat

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 
TOPlist
NAVRCHOLU.cz